דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה 

מאת    [ 04/05/2009 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2222 פעמים ]

לקוח קנה ממך מעדר? למה שלא תציע לו הנחה על כלי עבודה לגינה? לקוחה קנתה אצלך שולחן? למה שלא תציע לה כסאות במבצע? לקוחה קבועה שלך קונה אצלך הרבה בגדים? למה שלא תזמין אותה לרגל הקולקציה החדשה ותיתן לה פריט 3 במתנה? אם אתה מבין את הכיוון שלי, ואתה מסכים איתי שיש לחזר אחרי לקוחות כדי שיחזרו לקנות אצלך פריטים משלימים או מוצרים חדשים, אתה חייב להסכים איתי שאתה צריך לפנות לכל לקוח באופן אישי לפי הצרכים שלו. אתה יכול לעשות זאת באמצעות שימוש במידע משתנה.

בין אם יש אתה מוכר קו מוצרים אחיד או אם יש לך מגוון רחב של מוצרים שונים, הרי שעליך לשמור על קשר עם קהל לקוחותיך והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות דיוור ישיר. אבל אם אתה יודע מה כל לקוח שלך קונה ורוצה לפי היסטוריית הקניות שלו, למה שלא תציע לו את הדברים שהוא רוצה? באמצעות מידע משתנה שמשלבת מסד נתונים וגרפיקות, אתה יכול לפרסם באמצעות דיוור ישיר לכל לקוח, להגיע לכל אחד באופן אישי, ולהציע לו את המוצרים שהכי מתאימים לו. כך תגדיל את הסיכוי שהלקוחות יגיעו אליך שוב וירכשו דווקא אצלך.

מעבר לפרסום העסק שלך, באמצעות דיוור עם מידע משתנה אתה פונה לכל לקוח באופן אישי, תוך ציון שמו ואפילו הטקסט יכול להיות בלשון זכר או נקבה. בימים אלו שהלקוחות מרגישים כאילו הם אחד מיליון, עליך להוכיח להם שאתה מכיר אותם ושהם חשובים לך. מעבר לכך, חסוך להם זמן יקר ואל תזמין את כל הלקוחות שלך באמצעות פלייר הנושא אמתלת שווא המחולקת לאלפים באותו נוסח של "מבצע!!" או "חדש", עליך לפתות אותם להגיע אליך כך שישתלם להם, ולשם כך אתה זקוק למידע המשתנה.

דוגמא מובהקת לכך היא הקמתם של מועדוני הלקוחות. לאחרונה בתי עסק ורשתות רבים הקימו מועדוני לקוחות והם פונים לקהל שלהם בדיוורים ישירים, ושולחים להם קופונים, מבצעים ומתנות לימי ההולדת, מציעים להם להיות הראשונים ליהנות ממבצעי סוף העונה או הראשונים ליהנות מקו המוצרים החדש. באמצעות דיוור של מידע משתנה אתה יכול לפנות ללקוחות שלך על בסיס קבוע ולהתאים להם את המוצר או המבצע באופן אישי.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב